Dnia 11 marca 2022 klasa 2 Technikum Zawodowego, kształcącego w zawodzie technik handlowiec miała możliwość podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniu online „Mistrzowie obsługi klienta”. Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Saint-Gobain, której celem edukacyjnym jest przygotowanie młodego pokolenia do poruszania się w świecie biznesu i po rynku pracy. Podczas warsztatów uczniowie poznali wskazówki dotyczące praktycznej obsługi klienta, m.in. w jaki sposób uniknąć niezadowolenia klienta, czy pozytywnie i z korzyścią dla siebie wykorzystywać trudne sytuacje. Uczniowie mogli zapoznać się z zaleceniami jak skutecznie oddziaływać na klientów, poprzez współpracę zespołową i stosowanie opracowanych standardów obsługi. Najciekawszym elementem spotkania było omówienie przez praktyka technik radzenia sobie z klientem „trudnym”. Dzięki uczestnictwu w szkoleniu klasa 2TH poszerzyła swoją wiedzę i kompetencje zawodowe oraz stała się bogatsza o nowe doświadczenia, które miejmy nadzieję wykorzysta w niedalekiej przyszłości na praktykach zawodowych!
Marzena Foltyn